ZWROTY

 

1. TOWARY – zgodnie z obowiązującym prawem Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru bez podania przyczyny. Towar w nienaruszonym stanie należy odesłać w oryginalnym opakowaniu na własny koszt z dopiskiem ZWROT, wraz z FV lub paragonem fiskalnym. Adres wysyłki: Akademia Szycia Ewelina Szubartowska (lokal 2B.5) ul. Bohaterów Warszawy 40 70-342 Szczecin. Paczki wysłane „za pobraniem” nie będą przyjmowane. W przypadku odbioru osobistego zwracany towar można dostarczyć osobiście na powyższy adres.
2. KURSY – Kupując wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 10-dniowego terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art.7 ust.1 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W związku z powyższym, a także w związku z tym, że Szkolenie ma charakter świadczenia, które z uwagi na swój charakter nie może zostać zwrócone, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na podstawie art. 7 ust. 1 wskazanej Ustawy. (wyłączenia na podstawie art.10 ust. 3 pkt. 1 i pkt. 5 wskazanej Ustawy).
3. Zwrot środków z tytułu uznanej reklamacji będzie odbywał się na konto/kartę płatniczą z którego opłacono zamówienie lub gotówką.

REKLAMACJE

 

1. W przypadku niezgodności Towaru z umową Klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamacje powinny być składane pisemnie na adres Akademia Szycia Ewelina Szubartowska (lokal 2B.5) ul. Bohaterów Warszawy 40 70-342 Szczecin lub mailowo na adres info@akadmeiaszycia.pl. W piśmie zawierającym reklamację należy podać, dane osoby reklamującej, oraz e-mail jaki został użyty w procedurze zakupu Kursu.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 5. Zwrot środków z tytułu uznanej reklamacji będzie odbywał się na konto/kartę płatniczą z którego opłacono zamówienie lub gotówką.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *